Baby you light up my world ❤ - Jerry Or Penna?

Filed under: Baby you light up my world ❤ (avslutad)
Harry's perspektiv
Varför svarar hon inte? Jag har redan ringt henne fem gånger, men hon svarar inte!
Dagen igår var nära på hemsk. Hon skulle tvunget träffa den där Peter som helst plötsligt skulle dyka upp.. Jag måste berätta för henne hur jag känner, förr eller senare. Sedan bestämde jag mig för att skicka ett meddelande till henne.
Jenna's perspektiv
"Förlåt Harry, jag ville inte såra dig!"
- Nej, det blir inte bra.. 
Typiskt! Jag har sårat Harry för Peter! Jag gillar ju inte ens Peter, det är ju Harry jag gillar nu! Hela dagen igår var ett helvete.. Peter tjatade helatiden om hur mycket han ville att jag skulle flytta tillbaks till Holmes Chapel, men jag vill bo kvar här.. Sen försökte han kyssa mig 4 eller eventuellt 5 gånger, fastän jag sa att jag inte ens ville. Som tur var åkte han hem senare på kvällen. Och idag ska jag träffa Harry och inget ska komma emellan!
"Nytt meddelande - Harry Styles"
"Hey Jenna! Träffas idag? Hör av dig! Kram Harry."
Jag blev såå glad att han fortfarande ville träffas fastän jag hade dissat honom totalt igår! Jag ringde till honom och bad han att möta mig i parken idag igen vid 15.00. Det betydde att jag hade ungefär en timme på mig att fixa till mig, men jag tog aldrig så lång tid på mig att bli klar. Jag tog på mig ett vitt linne och en blommig kjol och försökte att se så fin ut som möjligt.  Harry fick ju inte se mig som ett ruttet äpple..
Harry's perspektiv
Kul att hon ville träffas, men jag måste verkligen berätta hur jag känner för henne. Men nu finns det bara ett problem..
Vad ska jag ha på mig..?
Jag bestämde mig for för att ta på mig min mörkblåa Jack Wills tröja och ett par snygga mörka jeans. Håret fick vara som det var, rufsigt och stort. Jag kollade mig i spegeln en stund och skrattade till, sedan gick jag till de andra i gruppen.
- Tjena, ska du sticka nu eller? Zayn kollade lite fundersamt på mig. Vad hade han i kikaren?
- Nja, snart. Jag får hänga med er ett tag innan jag går! 
De andra verkade mycket hemlighetsfulla, men jag tänkte inte så mycket på det. Det mesta jag tänkt på var Jenna. Jag kunde verkligen inte hjälpa det, men hon gick inte att sluta tänka på!
När jag hade drömt mig bort en stund, kände jag hur någon skakade på mig.
- Hallå, borde du inte gå nu? Det var Niall.
- Jo, ja ehmm. Hejdå! Jag stack fort. Klockan var tjugo i 3, så egentligen hade jag inte så bråttom, fastän jag skyndade mig..
Jenna var helt klart den vackraste jag någonsin sett! Hennes ögon var helt underbara, den mörka mörka blåa. Jag märkte att varje gång jag tänkte på henne, blev hela jag glad. Från topp till tå.
Jenna's perspektiv
Snart framme. Min kropp blev helt varm. Hoppas verkligen att jag inte skulle göra bort mig.. Jag gör alltid bort mig när jag är nervös. 
Men där står ju Harry. Gud vad snygg han är!
- Hej Harry! utropade jag och började gå fortare mot honom. Han mötte mig halvvägs och gav mig en bamsekram. Rätt mysigt!
- Hej! Jaså Peter har åkt nu?
Vadå "jaså Peter har åkt nu?"
- Är du sur eller? Typiskt just Harry.
- Nej inte alls.. Jag verkligen älskade att du kramade honom precis mitt framför ögonen på mig och sen dissade mig. Det var livets ögonblick..
- Ursäkta? Men detta är faktiskt inte mitt fel. Jag kunde inte hjälpa att han kom för att träffa mig. och det var faktiskt du som började! Du glömde för fan bort mig! Jag blir riktigt sårad av det.
Klumpen i halsen blev större och större, jag mådde genast dåligt.
Plötsligt började han närma mig. Det kändes som om hjärtat höll på att stanna. Våra läppar möttes. 
Hans läppar var mjuka och härliga. Jag hade längtat efter detta länge.
Vi kysstes.



Funderade hela dagen på vad jag skulle skriva.. Nästa del kommer upp senare ikväll. 
Ni mååste säga till om ni vill att jag ska skriva längre noveller!

Kommentera vad ni tycker!

Kram Julia ! <3

Postat av: Nelly

riktigt bra som vanligt! ;) <3

2011-10-10 @ 17:42:03
Postat av: Malin

jättebra! längtar tills nästa del! <3

2011-10-10 @ 17:54:24
Postat av: lollo

haha! det låter mysigt! lääängtar tills nästa del! <3<3

2011-10-10 @ 18:19:52
Postat av: rebecka

bra bra bra, som alltid!

2011-10-10 @ 19:07:50
Postat av: Anonym

BRA!! ju längre desto bättre!! :D

2011-10-10 @ 20:56:14
Postat av: emma

så bra :)

2011-10-10 @ 21:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0