lägga ner bloggen?

Filed under: Blandat
hej alla söta människor som läser min blogg!

Ja, rubriken talar för sig själv - jag funderar på att lägga ner min blogg.
På något sätt har jag börjat att tröttna på att skriva i bloggen, men på något sätt vill jag ändå fortsätta. 
Sen så vill jag denna terminen, försöka att satsa lite mer på skolan så att jag kommer säkert inte att ha så mycket tid att skriva. 

Men som sagt, jag vet fortfarande inte..

Postat av: Svea

Nej, lägg inte ner bloggen!!!

Du skriver jätte bra och det gör inget i fall du inte uppdaterar så mycket bara att du fortsätter att skriva ! :-)

2012-01-09 @ 21:23:03
Postat av: En ledsen Hajrija:(

vaa?? neej snälla snälla nej! seriöst NEJ jag älskar att läsa dina delar den är jätte bra jag kan göra reklam för din blogg och så lovar jag att kommentera på varje del snälla snälla jag tipsar alla jag känner!

snälla nej det är skit bra du är en jätte begåvad författare ÄLSKAR din novell den är jätte bra!!!!!!!

SNÄLLA!!

2012-01-09 @ 21:47:30
Postat av: Moa

nejnejnejnejnnej, du får INTE lägga ner din blogg. Det gör inget att kanske kommer skriva lite mer sällan, bara du inte slutar. jag ÄLSKAR din novell, jag läser många men din är speciell ! snälla, sluta inte ! :)

2012-01-09 @ 23:51:24
Postat av: FAN AV BLOGGEN!

NEJ NEJ NEJ GÖR DET INTE!!! Lovar att du kommer ångra deeeeet!!! JAG ÄLSKAR DIN NOVELL!!! :)))

2012-01-10 @ 16:49:50
Postat av: Anonym

Lägg absolut ej ner bloggen. Gör väl inget om du ej uppdaterar så ofta! Din novell är sjukt bra!

2012-01-10 @ 17:42:27
Postat av: pernilla !

nej lägg inte ner du är jätte duktig!! :)

2012-01-10 @ 19:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0