The Only Girl In My Life ❤ Part 9

Filed under: The Only Girl In My Life ❤ (avslutad)
Detta har hänt:

Därefter gick allt som en storm. Jag hoppade ur bilen och drog fram mobilen. Klickade upp just det meddeladet som jag hade stirrat på sedan jag fått det. Jag hörde killarna ropa bakom mig. Med dem sket jag i. Jag fortsatte att springa tills jag kom fram till den adress jag sprungit till. Det var ett lägenhetshus. Jag kollade på meddelandet igen, våning 3 rum 375.



Jag knackade på dörren. Visst, jag var lite nervös. Men som Zayn sa, jag ska slåss för Valmira! Inte bara stå här och se på när hon gullar med Johan. Dörren öppnades och en kvinna i kanske 35-års åldern öppnade.
"Erm, hej jag undrar om Valmira är hemma?" frågade jag osäkert.
"Ja visst! Kom in!" hon log mot mig och släppte in mig sammtidigt som hon kallade på Valmira. Hon kom där med en one piece, utan smink och håret uppsatt i en slarvig kunt. Hon var fortfarande riktigt vacker fast hon inte hade smink.
"Oh, hej Niall..." sa hon rätt förvånat. Hon drog sin hand igenom hennes hår.

Ur Valmiras perspektiv

Jag satt i mitt rum och lyssnade på lite musik. Just nu spelades Im sexy and i Know it - LMAO . Mamma kollade på mig, med en suck reste jag mig upp ur sängen. Jag drog på mig min svart och vit randiga One Piece, jag hade bara på mig ett linne och ett par Hot Pants.
Jag skulle precis frågade vad det var när jag såg Niall stå där.
"Oh, hej Niall..." sa jag förvånat och drog min hand genom håret. Jag såg säkert förjävlig ut. Johan skulle döda mig om han såg mig såhära, han säger alltid 'fin ska man va, annars kan man lika bra inte gå ut.'
"Får jag.. prata med dig?" han harklade sig och kollade nervöst på mig. Jag kollade in i hans gröna underbara ögon innan jag nickade. Jag gick in till mitt rum igen, Niall kom bakom mig. Jag stängde dörren innan jag vände mig om mot han. Jag log försicktigt mot han. Jag ryckte till av min sms signal, jag ursäktade mig och kollade på smset. Det var från Johan.


Jag kollade undrande på meddelandet innan jag riktigt min uppmärksamhet mot Niall igen.
"Förlåt!" jag harklade mig lite lätt. Jag var egentligen inte den blyga typen. Men jag hade en konstig kännsla innom mig som jag inte kunde tolka.
"Var det något speciellt du ville?" frågade jag osäkert. Han nickade medans han kliade sig i nacken.
"Ja, jo..." började han.


Förlåt för att den inte är så lång. Men jag är riktigt trött... aja, en längre del kommer imorgon! LOVAR!

Klarar ni 5 kommentarer?

kisses gästbloggar'n❤

Postat av: mimmi

meeer :D

2011-10-31 @ 23:19:34
Postat av: emma

asbra :)

2011-10-31 @ 23:22:48
Postat av: Anonym

meeeeeeeer!!!!!!!!! :DDD

2011-11-01 @ 10:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0