The Only Girl In My Life ❤ Part 5

Filed under: The Only Girl In My Life ❤ (avslutad)
Detta har hänt

" Kan jag få snacka med dig Valmira?" Sa Liam och pekade bort lite. 
Vad fan höll han på med?!
" Visst!" Sa hon och hängde med.
Jag kollade bort mot dem och det var mest Liam som snackade och hon mest log.
Till sist så nickade hon och kollade bort mot mig.
Vad hade Liam nu sagt då?
" Så, ska vi bowla ikväll då?" Sa Liam och log mot tjejerna.
Alla tre nickade och Valmira log mot mig.
Ett steg närmare turen på kärleken.




" Snyggt klot Johanna!" Utbrast Zayn mot henne. Hon hade tagit med sig ett leopard klot, eftersom vi nu skulle bowla. 
Jag var inte så glad i idén, Valmira tyckte bara att jag var en "stalker". Ändå tycker jag att hon har blivit mer glad mot mig sedan Liam snackade med henne. Undra vad han sa den skummisen.
*
*
"Okej, ska vi dela in i grupper nu då? Två och två." Sa Louis och kollade mot mig. Han blinkade med ena ögat. Vad menade han? Ånej. Säg inte att dem menade att jag och Valmira skulle vara tillsammans i ett lag..
" Harry, du och Isabelle kan vara tillsammans." Sa Louis. Såklart skulle han bestäma, han som var äldst.
" Visst!" Sa Harry med ett leende på läpparna.
" Men hallå? Det blir två som inte får vara med någon tjej?!" Utbrast Liam.
Louis bara ignorerade honom.
" Zayn, du kan vara med Johanna."
" Varför ska du bestäma Lou? Tänk så vill inte Zayn vara med Johanna?" Utbrast Liam.
" Men det vill jag?" Kaxade Zayn sig. Liam var bara avundsjuk för att han inte fick vara med en tjej. Om Louis satte mig med Valmira så lovar jag att jag ska döda honom!
" Valmira, du kan kanske vara med Niall." Sa han sen och blinkade mot henne. Man såg att han försökte att göra det diskret, men han lyckades inte så bra.
Valmira nickade glatt och vi gick mot vår bana. När jag gick förbi Louis fick jag fram:
" Jag såg det där."
Han bara stod och flinade.
*
*
" Ja! Då kör vi. Laget med bästa poäng vinner!" Ropade Liam. "Vi vinner lätt! Dem andra har ju brudar i sitt lag." Han skrattade och kollade skumt på tjejerna.
" Du är rätt säker du. Bring it on!" Ropade Valmira tillbaka.
*
*
" Du är sjukt bra Niall! Du får ju typ strike helatiden!" Sa Valmira med ett leende på läpparna.
" Du är inte så dum du iheller." Svarade jag.
Hon log mot mig och jag log tillbaks.
" Förlåt om jag verkade bitchig innan, men jag trodde att du var en sån dum kändis som håller på med skit och sånt. Det var därför jag inte direkt gillade dig. Första intrycket var ju inte det bästa iheller.."
" Det är lugnt. Ska vi börja om?" Sa jag och log brett.
" Det tycker jag. Vänner."
Vi skakade hand, (även fast det kändes lite mesigt). Sen slog Valmira sitt slag. 
" STRIKE!" Utbrast jag och kramade om henne.
Vi båda räckte tungan till dem andra efter dom hade insett att vi redan hade vunnit.
Som pris fick vi vars en glass av förlorarna, som var Louis och Liam. Haha, Liam som var så säker på att dem skulle vinna!
*
*
" Vad vill du ha för glass Valmira?" Sa jag glatt.
" Hmm.. Choklad, tack!"
" Någonting vi har gemensamt. Två chokladglassar." Ropade jag mot killen som stod i kiosken. " Den här mannen betalar." Sa jag och skrattade.
Jag och Valmira gick iväg en bit ifrån de andra.
" Jag hade verkligen fel om dig Niall. Jag måste även erkänna att jag faktiskt är ett fan av er, bara inte ett jättestort som skriker varje gång jag ser er och så.." 
" Jaså. Nu kommer det fram!" Sa jag med ett flin. 
Båda skrattade.
" Hehe. Ja."
" Och jag tycker om dig för att du inte är riktigt som andra. Precis som du sa. Du skriker inte varje gång du ser oss och du behandlar oss som vanliga människor. Det gillar jag."
Hon log mot mig. 
Jag kände att jag hade lyckats.
*
*
" Vi får göra om detta någon gång. Messa mig." Sa jag och gav Valmira en kram.
" Absolut! Men jag måste gå. Hejdå!"
Vi gick hem till vårt lilla hotell rum. Jag kunde inte sova.
Inte på ett tag i alla fall.


Äntligen kommer en del upp lite tidigare för nån gångs skull! :)
Som sagt så åker jag till Kanarieöarna på söndag, så glöm inte att mejla mig om ni kan vara gästbloggare. 
Behöver verkligen hjälpen. Det kan ju inte gå en vecka utan att en novell kommer upp.. :(

P.S. KOMMENTERA FÖR MER! :D

JULIA <3

Postat av: mimmi

meeeer :D

2011-10-27 @ 16:49:53
Postat av: Anonym

asså detkänns verkligen som om man är där! Mera tack!! :D

2011-10-27 @ 16:55:25
Postat av: fralle

sjukt bra!!

din blogg är typ bäst! <3

2011-10-27 @ 17:24:27
Postat av: Anonym

Great!! :) Lovely <3 UNDERBART!! :)

2011-10-27 @ 17:31:56
Postat av: malin

AWESOME (y'

2011-10-27 @ 19:00:25
Postat av: valmira

asbra! :d

2011-10-27 @ 20:44:48
Postat av: emma

jätte, jättebra :)

2011-10-27 @ 21:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0