The Only Girl In My Life ❤ Part 2

Filed under: The Only Girl In My Life ❤ (avslutad)
Jag vaknade av att någon ryckte på mig.
"Niall! Vakna, vi kommer försent!"
Typiskt! Det var Harry. 
"Låt mig vara!"
Han fortsatte att rycka på mig. Jag var verkligen trött. Igår hade varit en riktigt awesome dag! Vi hade ju först varit på radiostationen och spelat upp vår nya låt för första gången, sen blev vi typ attackerade av dårar, paparazzi kom från ingenstans och sen firade vi i Harrys morbrors stuga. Käka chips och spelade pokemon! Låter kanske töntigt, men det är faktiskt kul..
"Niall! Flyget går om en halvtimme!" 
Jag rusade upp ur sängen. Idag skulle vi åka till Sverige för att träffa fans och bli intervjuade. Det skulle bli riktigt gött! Brudarna i Sverige är riktigt snygga!
Jag skyndade mig att klä på mig ett par jeans och en vit tröja. Håret var rufsigt, men jag hann inte hålla på med det. När jag kom in i köket, satt redan alla där och var klara.
"Det var för fan på tiden! Se till att bli klar nu."
"Jaja, chilla Lou."
Egentligen hann jag inte med att äta, men jag proppade snabbt i mig lite flingor med mjölk. Jag kände hur jag fick lite håll sen när jag sprang ut i limosinen och jag tror att det berodde på hur snabbt jag åt. Not good.
*
*
Jag andades tungt, desamma gjorde de andra. Vi hade blivit jagade utifrån limosinen, ända in till vårat flyg som skulle gå om en kvart. Självklart följde de inte med in på flyget, som tur var. 
Egentligen skulle våran manager fixa ett privatflyg till oss, men det blev inte så denna gången. Nu hoppades vi bara att ingen skulle känna igen oss.
Våra platser var på olika ställen, lite typiskt om du frågar mig. Tänk om jag fick sitta med en kines som jag typ inte fattade vad den sa..?
Jag fick plats nummer 20, medans de andra fick någonstans vid plats nummer 30-40. Änn så länge hade ingen känt igen oss.
Till slut hittade jag min plats. Äntligen. Som tur var satt det ingen annan där och jag hoppades att det inte skulle göra det heller! Jag satte mig längst in och började blunda. Gud, vad trött jag var.
*
*
Mina ögon öppnades.
Jag rycktes till av att en tjej satt ca 10 centimeter nära mig, kollade in i mina ögon och log.
"Jag kan inte fatta det!"
Jag log lite mot henne och hon fortsatte att kolla besatt in i mina ögon.
"Tänk att jag sitter bredvid Niall Horan på flyget!"
"Wow! Du måste vara glad.. 
Hon verkade helt totalt besatt! Inget direkt som jag tänder på.
Fortfarande höll hon på att kolla in i mina ögon. Hennes var bruna. Riktigt riktigt vackra. Men åh! Sluta Niall - Du kan inte allvarligt mena att du tycker om henne.
Jag slog mig själv i huvudet en gång. När jag kollade tillbaks på henne, kollade hon bort. 
"Kan inte jag få ta ett foto med dig Niall?"
Jag suckade, men försökte ändå verka snäll. 
"Det kan du väl. Men snälla, kan inte jag bara få ta det lugnt sen? Jag är riktigt trött."
"Såklart Niall! Jag var bara så chockad över att sitta med just dig på planet! Jag menar, du är ju inte vem som helst."
Jag log mot henne och hon log tillbaks. Sen tog hon fram sin kamera och tog ett foto på oss. Jag försökte la mycket så att det inte såg ut som om jag var trött, men jag tror inte att jag lyckades. Jag tog kameran och skrattade högt när jag såg hur bilden blev. 
"Ska vi ta en till? En knasig kanske?"
Hon kollade glatt mot mig. Det var ändå rätt kul. Jag tror att det värsta var över, fast jag fortfarande riktigt trött.
"Varför inte?" 
Jag skrattade lite och tog upp kameran. På denna bilden, räckte jag ut tungan och gjorde min blick pittögd. Hon gjorde kinesögonen och räckte ut tungan. Vi båda skrattade högt över bilden och plötsligt märkte vi att en kines som satt vid sätena bredvid oss kollade argt. 
Vi sjönk ner i våra stolar och fnittrade tyst. Jag kände hur han fortafarande blängde på oss. Bara för att han har lite kul?
"Vad heter du egentligen?" 
"Frida." 
Hon log ett snett leende mot mig. Hon var faktiskt riktigt söt och rolig. Inte ett sådant galet fan som jag trodde från början. Okej, man kanske blir lite så om man träffar en kändis som bara dyker upp sådär utan att man hade någon som helst aning om det, så att jag förstår henne.
"Frida. Du är svensk va?"
"Ja." 
Jag hade förstått det, men hon hade snackat engelska med mig helatiden, som tur var! Annars hade jag nog inte förstått vad hon sa till mig!
*
*
"Det var kul att ses Frida, men nu måste jag nog dra till de andra! Hoppas att vi ses igen. 
Jag gav henne en stor kram och log mot henne. Sen gick jag bort mot de andra. Jag kände hennes blick i nacken på mig, men jag kollade inte bakåt. 
"Tjena! Hur var flygturen Niall?"
"Den var bra. Jag träffade en helt underbar tjej."
"Ohh! Niall har en brud på gång!"
"Kan du vara med högljud Harry?"
Vi skrattade och stack sen ut till fansen som väntade utanför flyplatsen. De skrek och skrek. Inte visste vi hur vi skulle komma där ifrån, någonsin.
Frida kom ut en liten bit längre iväg från flygplatsen. Jag mötte hennes blick när hon kollade bort mot oss. Hon log mot mig och jag log mot henne. Jag vinkade även och hon vinkade tillbaks. 
Alla fansen kollade bak för att se vad tusan det var jag vinkade till. När dem insåg att det var en tjej jag hade vinkat till började alla snacka med varandra och man såg att de var lite grann sura. 
Men jag kunde fortfarande inte få bort henne ur mitt huvud.
*
*
"Baby Baby Baby Oh!
"Ge dig Zayn! Jag är inte intresserad av henne!"
Typiskt Zayn att hålla på. Bara för att jag hade någon att snacka med på flyget som faktiskt var rätt härlig. Själv fick att sitta med en gammal tant som bara frågade hur långt det var kvar helatiden. Tänk att jag hade fått just den bra platsen.
De andra skrattade. Inte för att jag förstod det roliga med det.. 
Vi hade börjat gå runt lite och checka runt lite. Det hade börjat bli mörkt och en massa tjejer gick runt överallt. Snygga var dom. Vi antog att det var någon sort nattklubb eller något som började nu.
Plötsligt fick jag en stod smäll i armen. 
"Hallå se dig för!"
Vafan!
Snacka om att man blir arg. Folk för tusan bara skyller ifrån sig.
" Kolla var du går nästa gång!"
Nu snackade hon engelska. Jag småskrattade lite för mig själv.
" Det var faktiskt du som sprang på mig!"
Jag kollade upp efter jag hade tryckt på armen lite. Nu såg jag att det var tre tjejer som stod framför mig. Hon som jag hade gått in i var brunett och hade en svart skinnjacka på sig. Under skinnjackan hade hon något vitt och sen hade hon shorts till det. 
Hon kollade på mig med en blick som jag förstod betydde att hon ville att jag skulle be om ursäkt.
" Jag är ledsen. Jag ska se mig för nästa gång. "
Klart att jag skulle be om ursäkt. Det var ju för tusan en brud! En snygg också."
De började gå ifrån oss. Jag sprang efter henne. 
" Jag är riktigt ledsen!"
" Mhmm.." 
Dem fortsatte att ignorera mig. Såg dem inte att jag var Niall Horan?
" Vad heter du?"
" Vad vill? Kändisar ska inte bara komma och tro att dem bara kan bli förlåtna sådär."
Jag fortsatte att kolla på henne. Jag väntade såklart efter ett svar. Men det var en bonus att hon visste vem jag var!
" Valmira. Jag heter Valmira Valmira."
" Vi sesValmira."
De kollade bakåt mot de andra innan de gick.
Vi skulle absolut träffas igen.
Jag visste att detta, detta var kärlek vid första ögonkastet. För mig..

Jag är ledsen. Helgen blev helt skit! Hon som skulle gästblogga blev tyvärr sjuk och jag fick inte reda på detta förrän igårkväll.. Rätt synd tycker jag. Men bara för det gjorde jag en rätt lång del till er idag & jag hoppas att ni tycker om den!

Glöm inte att kommentera vad ni tycker, ni vet att jag älskar det!

Puss&Kram Julia <3

Postat av: malin

super bra! (y' <3

2011-10-24 @ 18:41:22
Postat av: rebecka

AMAZAYN! <3<3

2011-10-24 @ 18:54:07
Postat av: lollo

jättebra!!!

2011-10-24 @ 19:35:05
Postat av: Carmen

Jättebra skrivet Julia! Älskar dina berättelser som faan! Hoppas du kommer långt med dina talanger! :D <3

2011-10-24 @ 21:01:19
Postat av: sophie

du är bara för bra!

2011-10-24 @ 21:12:04
Postat av: julia

gr8! :DDD

2011-10-24 @ 21:13:46
Postat av: emma

riktigt bra. !!!

2011-10-24 @ 22:02:01
Postat av: Anonym

Mumsfillibabba vad bra!! ;) <3

2011-10-24 @ 22:32:43
Postat av: valmira

Ohh, mitt namn :d

riktigt bra du!

2011-10-24 @ 22:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0