The Only Girl In My Life ❤ Part 21

Filed under: The Only Girl In My Life ❤ (avslutad)
Detta har hänt:

"Stoppa ungen!" skrek dom i omgångar. Flygvärdinnorna tog i min arm och stoppade mig. Jag försökte att dra mig loss, men lyckades inte överta deras starkhet. "Jag ska med detta planet!" utropade jag och tog fram min biljett. "Jaha!" sa flygvärdinnan och släppte plötsligt min arm. Hon gjorde en pinsam min till mig som visade att hon bad om ursäkt. Jag bara kollade med en bitchblick emot dem.
Snart skulle jag vara i Nialls famn. Snart så.



"Du är allt för mig, jag älskar dig!" Mina tårar bara rann ner för mina kinder. Gubben som satt bredvid mig tog fram en näsduk till mig. Just nu var det inte bra med kärleksfilmer. Det kom så olägligt när jag saknade Niall så mycket. Gubben fortsatte att kolla på mig och jag log till honom och sa tack.
"Jag är så känslig," sa jag och skrattade lite. Han nickade och skrattade med, sen log han skumt och kollade på mig igen. Gubben hade svart hår och lite mustasch ovanför läppen. Han såg rätt skum ut, men han verkade ändå rätt snäll. Han frågade mig vart jag skulle och jag fråga honom detsamma. Då sa han att han skulle till sin fru som han hade varit ifrån så länge, nästan ett halvår och så sa han att han saknade henne så otroligt mycket.
Efter han hade berättat så berättade jag om min kille och vårat förhållande. Vi båda höll med om att vi hade en sak gemensamt. Flygturen blev trevligare än jag faktiskt trodde att den skulle bli.
*
*
"Du får ha det så bra, och lycka till med din kille," sa han innan vi skiljdes åt vid flygplatsen. Jag nickade samtidigt som jag log och sa sen detsamma. Sedan gick vi åt vars ett håll. Jag tog fram en karta ur min väska för att se vart det var jag skulle och jag insåg snabbt att jag verkligen behövde ta taxi dit eftersom det var för långt att gå. Utanför stod det massor av olika taxiar och väntade på att någon skulle välja att åka med dem. Jag valde den som stod närmast, eftersom jag ville ta det så enkelt som möjligt.
När jag hade berättat vart jag skulle och sattit mig i taxin kom plötligt en man in i taxin också. Då såg jag att det var han som jag hade mött på flyget.
"Hej!" sa jag undrande. "Skulle inte du åt andra hållet?" han skakade på huvudet och log. "Jag tänkte fel, jag ska också åt detta hållet," sa han och viftade åt chauffören att åka.
Under tiden vi åkte, satt båda helt tysta. Just nu tyckte jag faktiskt att han var rätt skum. Han skulle helt klart åt det andra hållet, det var han säker på, förut. Helt plötsligt skulle han dit jag skulle..
"Så! Nu är ni framme!" ropade chauffören framifrån. Jag och gubben log åt varandra och knäppte av oss våra bälten och gick ur taxin. Där ute stod redan väskorna som chauffören snabbt hade plockat ur.
"Tack!" sa jag till honom och vinkade till både gubben och chauffören. Mörkret hade fallit över oss, vilket jag tyckte var läskigt, men jag försökte att inte vara för feg för att gå själv i mörkret.  Sen gick jag bort där ifrån och kollade på min karta. Jag hade knappt någon aning om vart jag skulle, men jag fick väl prova mig fram. Framför mig fanns en stor skog, och kartan visade att jag skulle gå in i den. Lite läskigt att gå in i en mörk skog tänkte jag, men det var bäst att följa kartan. Jag började gå med snabba steg mot skogen och bakom mig hörde jag bara en massa fotsteg, men varje gång jag vände mig om, var ingen där. Mitt hjärta bultade hårt. Jag gillade inte mörker och speciellt inte när man helatiden hörde en massa fotsteg.
Skogen var bara några meter framför mig och jag stannade plötsligt upp.
Vågade jag gå in där eller skulle jag fega ur? Nej! Jag var ingen fegis! Först kollade jag bakåt och sen gick jag långsamt in i skogen. Det var rätt tyst. Jag hörde fortfarande fotsteg, fast nu hördes de snabbare och snabbare. Det kunde i alla fall inte vara mig som jag hörde för jag gick långsamt. Nu var fotstegen när mig och mitt hjärta bultade fortare och fortare - hårdare och hårdare.
Mitt huvud gjorde plötsligt jätteont och jag föll mot marken. Någon tog tag i mina ben och drog i mig.
Hjälp.

Postat av: Esmeralda

Sjukt bra! :D

2011-11-18 @ 19:01:26
URL: http://justinbieberbyme.blogg.se/
Postat av: emma

vill ha mer!

2011-11-18 @ 19:26:52
URL: http://popoflove.devote.se
Postat av: malin

Jättebra! Mer!! <3

2011-11-18 @ 20:01:20
Postat av: rebecka

AmaZAYN!

2011-11-19 @ 00:02:33
Postat av: Anonym

Ohh ohh mermer! GRYMT JULIA!! <3

2011-11-19 @ 00:30:00
Postat av: Carmen

Så jävla bra Julia! Mer, mer, mer, mer! <3

2011-11-19 @ 10:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0