HEMMA! :D

Filed under: Blandat
Tjena tjena! 
Då är man hemma igen och jag är riktigt på hugget att börja skriva igen :D
Hoppas att allt har gått bra med Linnea som gästbloggare, hon är sjukt duktig! Hon har säkert tyckt att det var kul att skriva här.
För att komma igång lite nu igen börjar jag att skriva en lååång novell till er idag, hoppas att ni tycker om den. Kom ihåg att om ni vill att det ska hända något speciellt så är det bara att säga till så kan jag kanske försöka att fixa till det.
För er som kanske undrar "När kommer en design/header", så letar jag runt så mycket jag kan efter dem som gör dem gratis och har tid, men jag tror att jag vet en som kan fixa till mig. Förhoppningvis så får jag en header inom kort :)

Puss - Julia!

Postat av: josefin

ja! en header! :D

2011-11-07 @ 18:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0