A Year In The Making.

Filed under: Blandat
Någon mer än jag som grät?! Det går inte att hålla det inom sig när man ser dem gråta, det var seriöst hemskt!
När det kom fram sen att folk hade skrivit "jag hatar dig" och sånt till Harry så blev jag riktigt jävla ledsen att se honom sådär. Hur fan kan man säga till vår Harry att man hatar honom? Det går fan inte att hata en så underbar person.
-
Vill bara säga att om man inte gillade dem innan, så gör man nu och om man gillade dem innan så gillar man dem tusen gånger så mycket nu!
-
Hoppas hoppas hoppas att man vinner biljetten till deras konsert i London och får träffa dem! :d
Hjälp nu till att trenda på twitter!
-
- Sen vill jag också säga att det nog kommer upp två delar imon, eftersom jag är ledig, så då har jag mer tid att skriva längre och flera!

Postat av: mimmi

va?? äre nån video eller nånting ? kan du isåfall länka?

hur kan man hata harry ?? :( om de hatar honom så mke som man säger så ägnar man sig ju fan inte tid att sitta o kolla på deras saker o skriva dumma kommentarer patetiska idioter-.- förbannad och vet inte ens vad det handlar om hmm..

2011-11-24 @ 16:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0