Tävling - Nästa novell.

Filed under: Blandat

Haj alla directioners!
Nu ska jag ha vad man typ kallar en tävling.
Den är inte alls komplicerad -
du ska skriva om dig själv,
hela ditt namn,
ålder,
personlighet, utseende och
dina intressen.
Jag kommer att välja ut två stycken av er som jag tycker passar bra till min nykommande novell som jag i slutet av nästa vecka ska påbörja!
Det kommer att handla om båda två lika mycket och jag kommer inte att välja efter vilken ålder jag tycker passar bäst, utan mest era intressen och personligheten :)
Jag hoppas att ni verkligen skriver vem just du är och inte försöker att hitta på!

Vinnarna utser jag på torsdag (8 December)

Kram Julia! <3


Postat av: Johanna

Hej gillar idén! Men var ska man skicka in det? :) xx

2011-12-03 @ 22:56:56
URL: http://onedirectionnovell.blogg.se/
Postat av: sanna

namn: sanna jonsson

ålder: 16

utseende: Blond, blåögd, 160cm

personlighet: jag är oftast glad men ganska envis, älskar att se på film och är väldigt pedantisk.

intressen: Jag gillar att vara med kompisar, se på film, sjunga osv :)



Hoppas att det räcker :)

2011-12-04 @ 02:11:57
URL: http://whereweare.webblogg.se/
Postat av: Hanna

Vart ska man skicka in ? :D

2011-12-06 @ 21:23:56
URL: http://augustiibaarn.blogg.se/
Postat av: linnea

tjohejs!

jag heter linnea viktoria österberg och är en tjej på 14 jordsnurr, men i januari blir jag äntligen 15 :D

utseende: blå/gröna ögon(brukar typ va olika varje dag, haha) blond, 1.70 cm :)

mina intressen: fotboll, handboll, kompisar, killar och kolla film :)

personlighet: om man frågar dom som brukar va runt omkring mig så säger dom alltid, galen, rolig, snäll, väldigt omtänksam, pratglad och totalt one direction galen! men kan oxå va väldigt känslig, rädd, osäker och ha världens sämsta självförtroende.



kramis! :D

2011-12-07 @ 13:03:15
URL: http://linneaviiktoria.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0