FRÅGA

Filed under: Blandat
Hej allihopa! 
Nu ska jag påbörja min nya novell och jag undrar om ni vill att jag typ ska ha bilder och så med i inläggen eller om jag ska strunta i det?
Vill ni att jag ska skriva på engelska när dem pratar med varandra eller svenska?
Tyckt till, ni har nu chansen innan jag börjar att skriva! 

Sen vill jag också säga grattis x 100000 till alla de som har vunnit priser som en affisch, telefonsamtal och konsertbiljetterna till killarna! Ni är verkligen lyckligt lottade! Jag är själv sjukt avundsjuk, men jag tycker att alla ni som fick pris, förtjänar dem, ni är ju trots allt directioners! 
#1dfamily!
Käääärlek! <3

Postat av: rebecka

skriv på engelska när dem pratar och inga bilder! isåfall braa ibland :) <3

2011-12-07 @ 18:25:19
Postat av: pernilla

engelska när de pratar & bilder ;)

2011-12-07 @ 20:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0