One Thing ❤ Chapter 41

Filed under: One Thing ❤
Tidigare:

Under tiden vi hånglade vildt tänkte jag bara på hur sexig hon var med hennes kort korta shorts och sitt vita linne. Hennes ljusa, långa hår och hennes bruna underbara ögon gjorde henne mycket sexigare. Hon avslutade vårat "hångel" och fortsatte att kolla in i mina ögon.
-I have a room, sa hon och jag svarade henne med blicken. Jag log mot henne och drog sedan med henne ut ur byggnaden som vi befann oss i. När vi väl var där ute, var det hon som fick dra med mig, eftersom jag inte visste vart vi skulle. Vi hånglade med varandra under hela vägen till rummet och när vi väl var framme, öppnade hon dörren fort och vi stängde dörren efter oss. Jag drog upp henne mot väggen och började att kyssa henne över hela kroppen.
I nästa sekund hon ovanpå mig i sängen och vi var helt nakna.



Nästa morgon vaknade jag av att något bet tag om mitt öra och jag rycktes till.
-Who the fuck are you? utbrast jag och satte mig upp i sängen.
-Who the fuck I am? You've already forgot me? sa den snygga bruden som satt framför mig. Jag bara rynkade pannan och kollade skräckslaget mot henne.
-Let me fresh up you memory, sa hon och kysste mig. Till att börja med, besvarade jag kyssen, men sen kom jag på att jag inte ens kände henne och avbröt därför kyssen.
-Don't you remember what happened this night? sa hon.
-I don't care what happened, I just need to go now!
-Ok, so you don't care about that we had sex together this night, sa hon och reste sig sen ur sängen. Hon var helt naken och jag tittade därför bort så fort jag hade sett att hon inte hade några kläder på sig.
-Chill! You've already seen me naked, it's ok, sa hon och log ett sexigt leende mot mig. Tillslut märkte jag att jag även själv var naken och fick lite snabbt panik. Hade vi faktiskt haft sex som hon hade sagt? Hur full var jag egentligen igår?

Zayns POV
-Where the hell is he? I'm really worried Linnea, sa jag oroande och kramade om Linnea. Harry hade varit borta ända sedan inatt när jag såg honom med den där bruden och henne hade jag inte heller sett. Jag hoppades att det inte hade hänt något med honom. Om det hade gjort det, visste jag inte vad jag skulle göra.
-Don't worry, we'll find him soon! sa Linnea lugnande och jag log ett osäkert leende mot henne. Om hade inte hade visat sig på 7 timmar, visste jag inte om han skulle göra det nu heller.
-We need to find the others first and see if they have seen him, come on! sa jag och drog med Linnea in i festhallen som vi hade varit på inatt. Festen hade varit helt vild och flera stycken hade stått och strulat mitt på dansgolvet, bland annat Harry och jag förstås.
När vi väl var i festlokalen igen så mötte vi på alla dra andra, förutom Harry. Tydligen så hade Niall och Louis hittat vars en brud, men inte Liam. Han hade nästan stått ensam hela kvällen, även om några riktigt snygga tjejer hade kommit fram till honom och raggat. Han hade inte brytt sig om dem. Han brydde sig bara om Pernilla, även fast han själv hade sagt att han bara ville vara vänner. Man såg på honom att han sörjde hans och Pernillas förhållande, riktigt mycket.
-Hey bro, and Linnea, have you guys seen Harry anywhere? I haven't seen him since last night, sa Louis. Jag började verkligena att bli orolig nu. Harry brukade alltid säga något om han skulle någonstans. Han hade ju inte kommit till hotellet igår heller, vad jag märkte.
Jag vickade oroligt och osäkert på huvudet som ett svar och jag såg hur Louis stelnade till.
-You haven't seen him? sa han och kollade på mig med valpögon. Okey, now i'm starting to get worried.
-Don't worry boys, I think he will show up soon. He's probably with some girls he met last night. He gets in touch, sa Niall. Egentligen kunde jag inte förstå hur han kunde vara så lugn. Okej, Harry var ju gammal nog att klara sig själv, men ändå. Han var yngst av oss och våran lilla Hazza. Man visste ju inte om något hade hänt. Han var ju ändå hyfsat full igår.
-I hope you're right, sa Louis och log ett osäkert leende mot oss alla. Tillslut blev det tyst. Liam bara stod där utan att säga någonting. Vi haffade oss sedan ett par stolar och bara satt där och väntade på att han skulle höra av sig.

-Forget what I said, he will not come, sa Niall och spärrade ögonen djupt in i golvet.
-He still not answering in he's phone, sa Louis och la ner mobilen i sin ficka. Klockan var ändå 3 på dagen nu. När vi började att tänka att Harry inte skulle komma, rusar någon in i lokalen. Det var Harry och vi alla flög upp ur våra stolar av lycka.
-I'm so sorry guys but.. började Harry och vi kollade frågandes på honom. I slept with some one last night. I was so drunk and I didn't know what I was doing.
-Omg bro! utbrast Louis och log ändå lite mot honom. Det hördes ju lite kul när han var panikslagen och bara skrek ut det. Det var nästan så att alla började att asflabba.
-But I just need to know. You used condoms? frågade jag lite osäkert och tyst, men jag brydde mig.
-That't it. We didn't, utbrast han och vi alla stannade upp. I'm worried.
-For what? sa Liam och vi blev lite chockade över att det var det första idag som han hade sagt.
-That I have made her pregnant. Alla tystnade till och kollade ner i golvet.
-Naah! It's like one in a million that you have made her pregnant, right Louis? sa Niall och kollade på Louis. Han var ju ändå den äldsta och han borde ju veta mest om allt det där, eller. Nu kollade alla på Louis och han satt och kollade nervöst och oroligt mot oss.

Hmm.. Vad tror ni? Tror ni att Harrys "säng-kompis" har blivit gravid eller har dem totalt fel?
Som sagt, om ni kommenterar riktigt bra på förra chaptert och detta så får ni en del till idag lite senare, så se till att kommentera!

Klarar ni 7 kommentarer, jag vet att ni har gjort det!


Postat av: emma

Skitbra! :)

2012-02-03 @ 23:06:28
URL: http://Popoflove.devote.se
Postat av: N

vet du om att texten o 7kt liten??

ja använde bokstavligen ett förstoringsglas...

skiitbra kapitel!!<3

2012-02-05 @ 01:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0