One Thing ❤ Chapter 5

Filed under: One Thing ❤
Tidigare:

Borsta tänderna så känns det säkert bättre imorgon. Jag går och lägger mig.
- Okej! Godnatt Perrie.
- Kalla mig inte Perrie, jag hatar det smeknamnet! utbrast jag och skrattade.
Hon skrattade med och jag kramade om henne en sista gång innan jag snabbt gick och la mig i sängen och somnade fortare än jag någonsin hade gjort.

Idag ville jag inte vakna, fastän jag redan hade gjort det. Jag ville så gärna ligga kvar i sängen och drömma om gårdagen. Jag ville inte åka härifrån utan att få träffa dem igen.
Alice var alltid uppe tidigt så att hon hade redan ätit frukost nere i matsalen med de andra. Tydligen fick jag gå ner dit själv idag..
- Upp och hoppa din sömntuta! utbrast Alice och slängde sig i sängen bredvid mig.
- Låt mig vara din dummis! sa jag och vände mig om i sängen.
- Har du drömt om några snygga killar inatt?
- Ja! utbrast jag.
- Jag kan inte åka härifrån utan att träffa dem igen, det går bara inte!
- Men gör inte det då? Du har ju Zayn nummer, remember? sa hon och höjde ögonbrynet. Jag spärrade upp ögonen och kom ihåg att jag faktiskt hade fått Zayns nummer.
- Men han vill säkert inte träffa mig igen, jag är bara en ynka 14 åring från Sverige. Han har redan glömt bort mig sedan igår.
'
Zayns perspektiv
Varför hör hon inte av sig? Hon skulle ju inte åka hem idag. Antagligen ville hon inte träffa mig mer sedan gårdagen. Jag ångrade mig så att jag inte frågade om hennes nummer också istället för att hon skulle få mitt.
Det gick bara inte att glömma henne. Hon var speciell på något sätt, men jag visste inte hur hon kunde vara mer speciell än alla andra.
- Hey bro! Has Linnea called you yet? sa Liam och satte sig på min säng där jag låg i ensamhet.
- No.. I don't think she wanna see me again...
- Of course she want! Why would she not? You are sexy, sweet and funny, sa han och skrattade.
- Yeah.. Right..
- She maybe still is sleeping?'
- It's 13.00AM.
- I know. But she maybe does? Tell me when she has called you, okey? sa han innan han lämnade mig och gick till de andra igen.
- Just because he wants Pernilla's number.. viskade jag för mig själv och pustade ut. Sedan slängde jag ifrån mig mobilen på golvet och drog täcket över huvudet på mig. Jag ville bara dö. Om man bara kunde spola tillbaks tiden!
'
Mobilen vibrerade till, men jag var för trött för att plocka upp den ifrån golvet. Jag hade slängt den rätt långt bort och orkade bara inte sträcka mig så långt.
Jag lät den istället ligga kvar och försökte att somna om. Liam kom in eftersom han säkert hade hört det högljudda ljudet från mobilen.
- Hey! Wake up slacker! You got a message. Jag ignorerade honom. Jag orkade bara inte med honom.
- Get up! It's maybe from Linnea?
Jag ryckte till snabbt, flög ur sängen och haffade mobilen ur hans hand för att se vem meddelandet hade kommit ifrån. Det stod bara ett nummer. 
Jag tryckte snabbt in på meddelandet, där det stod: "Hey! I thought you maybe wanted my number, /Linnea x"
- Who was it? sa Liam och försökte att kollade vad det stod, men jag drog undan mobilen innan han hann se.
- It was mum. She wanted to check so I was fine after the first concert, that's all. Jag log mot honom och gick sedan och satte mig i sängen.
- Sure it was, sa han och gick ut ur rummet och jag bara skrattade för mig själv medans jag försökte komma på vad jag skulle svara på sms:et.
"Finally! I never thought you was gonna text me! Can we maybe meet today? x" Jag log lite för mig själv innan jag skickade iväg meddelandet och slängde mobilen ifrån mig.
Hoppades att hon ville träffas. Det kvittade egentligen vad hon svarade för jag skulle ändå träffa henne.
Vare sig hon ville eller inte.

Väldigt kort del, men bättre än inget?
Det kanske kommer ut en till del inatt någon gång, haha! 
Men kommentera nu directioners!

Postat av: Julia

Gud vilken bra!! Dom bara måste träffas!

2011-12-10 @ 18:36:32
URL: http://onenewstory.blogg.se/
Postat av: isa

himla bra keep it up ;)

2011-12-10 @ 19:12:59
Postat av: emma

jättebra ! :)

2011-12-10 @ 19:20:22
Postat av: Carmen

Den e asbra Julia!!!!!

Just keep going with this sweatheart! ;) <3

2011-12-11 @ 12:27:30
Postat av: Esmeralda

JÄTTEBRA :D<3

2011-12-11 @ 13:39:57
URL: http://justinbieberbyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0