One Thing ❤ Chapter 25 (kort del)

Filed under: One Thing ❤
-Happy new year! ropade alla i killarnas hus. Jag stod ensam mitt i vardagsrummet när jag plötsligt omfamnades av att Liam kysste mig. Han gjorde så att jag lutade mig mot hans arm, och även om det blev lite pirrigt, så visste jag att han inte tappade mig.
Världens romantiska kyss.
När vi kollade upp igen och våra läppar hade skiljts åt, såg vi att en bit bort stod Linnea och Zayn och hånglade för fullt. Ovanför dem fanns ett fönster som vi såg alla de fina raketer som sköts upp i luften.
-Happy new year babe! I have a feeling, that this year is going to be the best year, ever! sa Liam på ett så romantiskt sätt och sedan kysste han mig igen.

Shakespeare skrev en gång att kärleken äro kärlek. Den finns inom oss vart vi än befinner oss. På gatan. Hemma i vårt rum. Utomlands. Kärlek kan vara precis vad som helst som vi rör. Kärlek kan vara en blomma. Ett ljus. En tår. Allting är möjligt om man bara vill. Om man kämpar för det man vill. Idag, imorgon, om tio år. För alltid. Behandla andra som du vill att de ska behandla dig.
I kärlekens krig segrar den som ger sig. I krig och kärlek är allting tillåtet.



Grattis allihopa till det nya året och var beredd på att detta året blir det nya händelser. Nya äventyr och mer kärlek för oss alla.
Jag ville göra en liten liten liten del för er som start på det nya året. Jag lovar er att delarna kommer att bli längre detta året och mycket mer spännande.

Kommentera, tänk så blir du den första som kommenterar min blogg detta året?

Postat av: mimmi

haha fööörst ! meer :D

2012-01-01 @ 01:28:01
Postat av: Anonym

as bra meeer!!

2012-01-01 @ 14:17:57
Postat av: Anonym

Hejsan! Jag har statat upp en novell om Taylor Lautner och jag undrar om vi ska göra ett länkar byte :)? Du finner bloggen på: http://taylorlstories.blogg.se/



KRAMIZAR :D

2012-01-01 @ 16:58:25
Postat av: emma

superbra ! :)

2012-01-01 @ 21:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0