One Thing ❤ Chapter 14

Filed under: One Thing ❤
Tidigare:

Jag vågade. Jag hade aldrig stått på mig som idag. Inte hade Linnea stått på sig som hon gjorde med mig idag. Vi båda vågade. Jag var verkligen tvungen att säga förlåt till henne.
När hon hade skällt ut mig, eller rättar sagt sagt till mig, så kände jag mig dummare än dummast. Hon hade haft helt rätt med allt hon sa, det var därför jag tillslut inte kom på vad jag skulle svara henne. Därför hade jag stått helt tyst och kollat ner i golvet.
Om hon bara kunde förlåta mig, skulle vi bli BFF's igen!

"This is the moment when I, falling in love with you. I wish we could stay here forever, you and me,"
-Absolutely great Liam! Jag vände mig om med ett ryck och såg hur våran manager stod och applåderade för fullt. Jag la ner gitarren och tog undan alla papperna som fanns bakom mig.
-What was that for a song? frågade han och började att närma sig mig för att kolla på det jag gömde.
-It's nothing, sa jag som svar och vickade samtidigt på huvudet.
-Sure nothing, Liam. It was great! Why are you hiding?
-You don't need to know everything, right? sa jag och lyfte på ena ögonbrynet. Jag såg hur han blev chockad över det jag sa, men jag menade det faktiskt. Han skulle alltid bry sig om allt som vi gjorde. Lite privatliv kanske man vill ha, utan att folk ska veta allt hela tiden.
-I'm sorry, but it's nothing. Really! sa jag igen, när jag såg hur ledsen han såg ut.
-Okey, okey. I'm gonna let you be alone, sa han och gick sedan ut ur mitt rum, till de andra.
Jag tog upp gitarren igen och började att sjunga. "This is the moment when I, falling in love with you. I wish we could stay here forever, you and me......."

-Good song. Have you wrote it? sa Harry när jag väl kom ut ur mitt rum igen. Jag snurrade ett varv med mina ögon och nickade sedan som ett svar på frågan.
-Really?
-Yes, sa jag bestämt.
-Really?
-No.
-So why did you say you did? sa Harry ledset.
-You are wierd Harry. Yes, I have wrote it!
-Ahh! sa han och log stort, medans jag bara vickade på huvudet.
-But how does it go with the Swedish girl? KOTTBULLAR! Jag skrattade först länge innan jag svarade honom.
-It goes, okey.. I actually miss her.
-Aww, Liam! utbrast han och började att krama mig och pussa mig över hela ansiktet.
-Harry! Get off from me! utbrast jag och försökte att slå bort honom från mig med ett leende på läpparna.
-I just love you so freakin' much! sa han och fortsatte.
-Harry! I can't belive this! You're cheating on me! utbrast Louis när han kom in i vardagsrummet och såg oss hålla på.
-I'm so sorry hun! sa han och släppte mig. But It was actually Liam who forced me! Han pekade på mig och jag ryckte till.
-Hey!
-Liam.. How can you do like this to us? sa Louis ledsamt och jag bara skakade på huvudet och var nära ett skrattanfall på riktigt.
-Come Louis darling! We leave this stupid, bad man alone! I know a good spá we can go to, if you want?
-Oh, really? sa Louis och de började att gå mot dörren. Precis innan de pöönade dörren och gick ut, gjorde Harry ett tecken mot mig, vilket betydde "call me" och jag kunde inte hjälpa det, men jag bara brast ut i skratt och slängde mig i soffan.
Vilken drama. Triangeldrama. Typiskt Harry att tafsa och hålla på med alla!

Zayns perspektiv
Det tutade några gånger, sen svarade Linnea.
-Hey Zaynster!
-Hey Linneaster! utbrast jag och hon började att skratta. I miss you!
-I miss you to Zaynster! How does it go with the tour?
-Absolutely great! The fans are crazy, but we love them.
-And we they loves you! utbrast hon och jag kunnde inte undgå att le för mig själv.
-They? sa jag finurligt.
-Yes.. They, huh?
-So you don't loves me, I mean, you are a fan, right? Det blev tyst ett tag så jag fick verkligen försöka hålla innte mitt gapskratt så att jag intea avslöjade att jag bara skojade.
-Ermm... Yes I am, but...
-But what? sa jag.
-Of course I love you Zayn! utbrast hon och jag släppte nu ut skrattet.
-That's what I wanted to hear, sa jag efter jag hade lugnat ner mig lite och vi skrattade ett tag innan vi sa hejdå och la på.
Jag slängde mig i sängen och kollade upp i taket. Jag längtade verkligen tills jag skulle få träffa henne igen.
Hon var för gullig och underbar!



Sorry för att det inte blev en del igår, men ja..
Det känns som om mina delar bara blir sämre och sämre.. 

Kommentera vad nu tycker! ;)

Postat av: :)

nej nej, du skriver skit bra sluta inte jag tycker att dom bara blir bättre och bättre!!

När jag läser din novell då drömmer jag mig bort och tänker att jag är en av tjejerna! Jag kollar alltid om du har lagt in nya delar så jag kan läsa, men det ända jag begär är att snälla snälla kan du skriva lite längre delar om du kan annars är det skit bra!!!

Tummen upp till dig!!<33

2011-12-21 @ 16:39:51
Postat av: Esmeralda

jag kan typ bara säga samma sak som hon där uppe!

varje dag, nästan varje halvtimme, kollar jag in för att se om du har skrivit en ny del och varje gång jag ser att du har skrivit så blir jag så glad!

jag tycker också att du kanske kan skriva längre delar, men annars är du otroligt begåvad! <3

2011-12-21 @ 16:59:04
URL: http://justinbieberbyme.blogg.se/
Postat av: emma

jättebra ! :)

2011-12-21 @ 17:40:41
URL: http://popoflove.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0