FANBOOK!

Filed under: Blandat
OKEJ ALLIHOPA :D :D :D
N
u ska jag fixa en sorts fanbok eller något till killarna, så jag hoppas att alla vill vara med! 
skicka in så många bilder ni bara kan till: [email protected]
1. Bilderna ska vara på er och något som har med One Direction att göra. Bilderna som du skickar in ska vara olika. Tex: Du håller i ett papper där det står någonting som har med dom att göra, eller du kanske håller i en plansch eller om du har ett foto på dom och dig tillsammans. Allt möjligt, bara det är något som har med 1D och göra!
2. Du kan gärna skicka in bilder på bara dom också som ni vill ska finnas med i fanboken. Några biler som ni kanske tycker väldigt mycket om? 
3. Jag skulle gärna vilja ha tips och råd om hur jag ska göra, så mejla mig om ni har några ideér!
4. Jag kommer att skicka den till killarna efter jul någon gång, men försök ändå att skicka in bilderna så fort så möjligt så att jag kan komma igång med den! 

Hoppas att ni vill vara med! Kram!
Om det är några frågor, så skicka antingen på mejlen eller så kan du skriva frågorna här!

Postat av: hajrija:P

JAG ÄR HELT KLART MED!!:D

2011-12-11 @ 18:45:48
Postat av: Cornelia

JAAAAAAAAAAAAAAA !!! såklart är jag med :):)

2011-12-11 @ 19:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0