One Thing ❤ Chapter 37

Filed under: One Thing ❤
Tidigare:

-It's my little secret. He needs to find his own way.
-That's it!
-What? sa jag nyfiket och glatt.
-I don't know.. sa han besviket och vi lutade oss tillbaks i sätena.
-It's soo lucky that it's a long way to USA...

Efter några dryga timmar, var vi äntligen framme i USA - New York. På flygplatsen möttes vi upp av flera tusen fans som skrek och grät som galningar. Ibland kunde man till och med känna sig taskig för att man blev glad över att folk grät, men det var ju lyckotårar, hoppades vi.
-Step back! skrek flera av våra livvakter som vi också hade mött upp på flygplatsen. Vi såg hur de riktigt fick trycka tillbaks folkmassan och vi log, samtidigt som vi gick förbi. Alla hade riktigt backat bakåt så att det var en lång gång till oss att gå i. Vi log hela vägen och vinkade. Lite då och då stannade vi upp för att ta en bild eller krama något ledset fan. Mitt i alltihopa flög Linnea upp i mitt huvud. Att jag faktiskt saknade henne såå mycket redan. Att hon faktiskt hade gått upp runt 5 på morgonen, bara för att träffa mig en sista gång innan vi åkte.
Tack och lov att jag hade sagt de tre underbara orden innan vi åkte. Vem visste vad som kanske skulle hända där hemma? Tänk om hon träffade en annan kille? En bättre, som inte skulle behöva vara borta från henne 60 % av förhållandet dom hade. Jag vinkade en sista gång åt fansen innan jag klev in i bilen. Vi pustade ut och bilen började köra. Utanfördom tonade rutorna skrek fansen, vissa grät. Jag kan inte fatta att vi gått igenom så mycket på snart 2 år bara. Förrut kunde jag gå ut i kalsonger utan att bry mig särskilt mycket, inte för att jag var som Harry och gick runt naken mestadels av tiden, och nu kunde jag inte ens sticka näsan utanför dörren innan jag blir bombaderad med fansen och alla papparazzies.
- Zayn? Hörde jag. Jag vaknade upp ur mina tankar och såg Louis kolla frågandes på mig. Are you alright? frågade han och kollade misstänkt i mina ögon - ihopp om att finna något.
- Yeah, just got lost in my mind , thats all. Sa jag och log stort. Han log och nickade mot den öppna dörren. Då märkte jag att vi var ensamma i bilen. Vi gick ut och skyndade oss mot hotellentrén.

Linneas perspektiv

Jag vaknade på kvällen och satte mig upp i sängen. Ännu en mardöm. Samma varje kväll, Zayn och en tjej som kysser varandra framför mig och sedan ler falsk mot mig innan de kysser varandra igen. Dom drar av varandra kläderna och .. gör saker jag aldrig skulle våga göra. Det är en av de dåliga sakerna att vara yngre än honom. Vi har aldrig gått längre än att kyssas i underkläder, eller jag hade mina byxor och BH på mig när han barahade boxers. Jag Har länge vetat att han ville gå längre - men inte gjord det. Men han han sa att han älskade mig, kanske , bara kanske, sa han bara det för att jag sagt det och ville inte få mig att känna mif dum och hopplös. Tänk om han redan hade en ny tjej i USA och skrattade åt min barnslighet?

-Varför blev jag alltid osäker på kvällarna när jag skulle sova? suckade jag och la mig ner igen och slöt ögonen, och somnade utan mardörmmen.

Sorry för kort, ska skriva ett nytt nu på direkten!

och för er som inte vet heter jag Jasmine och bloggar på mydirectionstory.blogg.se , gästbloggar här med Julia. kapitlet är skrivet av oss båda (:

KOMMENTERA ♥

Postat av: Esmeralda

Riktigt bra som alltid! <3

2012-01-28 @ 19:06:27
URL: http://justinbieberbyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0