Jag tror att jag har fattat ett beslut!

Filed under: Blandat
Hej alla! 

Jag har tänkt på det med att ta bort bloggen och så, och nej, jag kommer inte att ta bort min blogg - men jag kommer säkert inte att blogga så ofta. Denna terminen vill jag verkligen fokusera mycket på skolan och vi har prov redan nästa vecka som jag verkligen vill få bra betyg på, så jag kommer inte att han så mycket tid att blogga tror jag!
Därför vill jag fråga er om det är någon som kan tänka sig att blogga lite hos mig när de vill och kan, mest för att hålla igång den lite. Bloggen kommer då att vara halvt min och halvt den som också bloggar här!
Det är bara att slänga en kommentar eller mejla mig på: [email protected] !

Sen hade jag tänkt att göra en vanlig blogg om mitt liv, med mera, så att om ni vill läsa den, blir jag jätteglad förstås! 
Jag har inte gjort bloggen än, men inom en snar framtid kommer jag nog att fixa med den och kommer nog att lägga ut den på bloggen!

Hoppas att ni förstår! 


Postat av: Jasmine

Jag kan (: skulle mailat dig men email funkar nt på min mobil (: maila bara mig elr kommentera min blogg! // jasmine

2012-01-16 @ 23:19:33
URL: http://mydirectionstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0