vad tycker ni?

Filed under: Blandat
Jag har lite frågor till er som är så gulliga och läser min novell - vill ni att jag ska fortsätta med novellen eller ska jag börja på en ny?
Novellen känns på något sätt lite tråkig, eller vad tycker ni? De andra novellerna har det hänt lite mer saker i.
Sen har jag en fråga till er som då har läst min första novell "Baby You Light Up My World", vill ni att ag ska göra någon sorts fortsättning på den som handlar om Harry då och hur han går till väga efter Jennas död och det? Och kanske att det kommer att handla mer om de andra i bandet också?

Snälla, skriv precis vad ni tycker och om ni vill ha ändringar!

Kram Julia! :)

Postat av: Hajrija

JAAAA!! snälla jag vill veta om han har gått vidare!!! Jag älskadade den novellen! har du sett "A Walk To Remember"? för den påminner mycket om den filmen:)

2012-02-06 @ 21:00:28
URL: http://trefantastiska.blogg.se/
Postat av: sara

åh den novellen var sjukt bra men sorlig. vill helst inte att du ska fortsätta på den för jag kommer gråta sjukt mycket då :(

tycker du ska börja på en helt ny novell.

men du gör som du vill och du bestämmer :)

2012-02-07 @ 15:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0