One Thing ❤ Chapter 40

Filed under: One Thing ❤
Tidigare:

-It's to late. She has moved on. I saw her with someone else, making out. Han lät riktigt gråtfärdig igen och jag visste inte hur jag skulle hantera händelsen. Jag kände mig på något sätt dum som bara satt där och inte hade något mer att säga. Jag ville säga något mer, men jag hade ingen aning om vad.
-I really love her man, but its soo complicated, sa Liam igen och lät sitt huvud falla lätt mot mina axlar.
-Liam? sa plötsligt en svag röst och jag kände hur Liam rycktes till.
-Pernilla, sa han och kollade upp.
-I think we need to talk.



-Oh, so you wanna talk? Let's talk, sa jag argt och ställde mig upp och sedan lutade mig mot trädet.
-Bitch please, hörde jag henne tyst säga för sig själv.
-Excuse me?
-No nothing, sa hon och log ett fejkat leende. Its just.. What a fuck is wrong with you?
-With me? What's wrong with you?
-Me? It's not me who gets angry just because I might have maked out with some one else when we not even are together!
-I don't know what you are talking about, sa jag och valde att visa ett normalt ansiktsuttryck.
-Liam, I know you saw me with this guy I was making out with. Jag vred bort blicken ifrån henne och kollade bort mot skolan där folkmassan var. Please, I really want us to be friends. I miss you.
-Me to.. sa jag osäkert. But if you excuse me, I'm going to see if I can find a hottie to talk with. Jag såg hennes leende komma bländande mot mig och sen kom hon närmare mig och kramade mig. Egentligen ville jag vara mer än vänner, men hellre det än att förlora henne och aldrig mer prata med henne. Förhoppningsvis kanske jag kunde träffa någon ikväll som kunde hjälpa mig att komma över Pernilla.
-Well, go! sa hon och schasade iväg mig. Jag gav henne ett leende innan jag skyndade mig tillbaka till festen.

Harrys POV
-You know that he still likes you, right? sa jag till Pernilla.
-Of course I know. I was not born yesterday, sa hon och gick sedan bort mot festen igen. Tillslut satt jag ensam kvar under ett träd. Det fick mig att tänka på "Eva & Adam". Ergo, att jag inte hade någon flickvän eller ens någon som jag träffade. Jag kanske också skulle försöka att hitta en snygg college brud. Efter ett tags funderingar, bestämde jag mig för att gå till festen igen och lämna det tråkiga trädet bakom mig.

Jag hade varit på festen ett tag nu, men hade inte blivit så övertygad. Rätt tråkig fest var det, med tanke på att jag inte direkt var med någon. Jag stod vid baren och hade druckigt en massa sprit, mest för att få mig mer på festhumör. Fast egentligen kunde jag bli riktigt vild när jag drack så mycket som jag hade gjort, men det var det enda rätta nu.
Efter några drinkar till, kände jag att det nog fick räcka. Jag hade minst slörpt i mig 10 drinkar nu, så nu var det dags att få igång det roliga på riktigt. Jag satte ner det sista drinkglaset med en smäll på baren och försvann sedan ut på dansgolvet.
Jag tog tag om en sjukt snygg bruds höfter och började att dansa vildt. Efter ett tag vände hon sig om och våra blickar möttes. Jag besvarade hennes sexiga blick med ett leende och vi närmade oss sen varandra. Vi dansade tätare varandra än jag någonsin hade dansat. Det kändes så rätt. Våra blickar slets aldrig ifrån varandra under tiden vi dansade, tills våra läppar plötsligt möttes och vi började att hångla vildt. Under tiden vi hånglade vildt tänkte jag bara på hur sexig hon var med hennes kort korta shorts och sitt vita linne. Hennes ljusa, långa hår och hennes bruna underbara ögon gjorde henne mycket sexigare. Hon avslutade vårat "hångel" och fortsatte att kolla in i mina ögon.
-I have a room, sa hon och jag svarade henne med blicken. Jag log mot henne och drog sedan med henne ut ur byggnaden som vi befann oss i. När vi väl var där ute, var det hon som fick dra med mig, eftersom jag inte visste vart vi skulle. Vi hånglade med varandra under hela vägen till rummet och när vi väl var framme, öppnade hon dörren fort och vi stängde dörren efter oss. Jag drog upp henne mot väggen och började att kyssa henne över hela kroppen.
I nästa sekund hon ovanpå mig i sängen och vi var helt nakna.



Hmm.. Vad tror ni händer i nästa?
Som ni märkte nu kommer novellen även att handla lite om Harry och hans kärleksliv. Jag hoppas att ni tycker om idén? Så handlar det om mer än bara Liam och Zayn.
Btw, tror ni att det kommer att bli något mellan Harry och den tjejen?
Jag försökte att uppdatera innan idag, men datorn stängdes av hela tiden så det tog lite tid, men nu är den äntligen uppe!
Jag hoppas att ni tyckte om den!

Kommentera nu, ni vet hur mycket jag älskar era kommentarer! Om ni kommenterar riktigt bra så kanske det blir två delar imorgon! :)

/ J


Postat av: emma

skitbra ! :)

2012-02-02 @ 20:34:55
URL: http://popoflove.devote.se
Postat av: isa

riktigt bra mer nu snälla ;) Xx

2012-02-02 @ 21:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0