The Only Girl In My Life ❤ Part 8

Filed under: The Only Girl In My Life ❤ (avslutad)
Detta har hänt:

" Fyra år?! Då behöver hon verkligen byta! Jag lovar dig, det kommer inte att hålla så länge till mellan dem." Sa Zayn glatt.
Jag bara ryckte på axlarna, sen gick jag till min säng.
Hur mycket jag än försökte att sova, gick det inte. Jag tror det berodde på att jag var för arg och besviken. Det var absolut ett misstag att träffa dem idag.



Den natten drömmde jag om Valmira. Det var jag och hon som satt och höll varandra i händerna medans Johan kollade avundsjukt på oss.
Det sämsta med drömmar är att, ja det är ju drömmar. Med en suck reste jag mig upp ur sängen. Idag skulle vi till någon signering. Vår nya bok har ju kommit ut.
"Så, Niall har äntligen vaknat!" Louis kom till mig. Men sömndrucken röst sa jag, "haha! Du är så rolig!" Louis räckte tungan mot mig innan han fortsatte att gå. För att vara 19 år Louis den mest omogna i hela gruppen! Jag drog på mig en grå tshirt och ett par svarta jeans.

"yeah I’m on the beat cause the beat goes dumb,
and they only spare heat cause I’m playing for the sun,
playing for the king, playing for the title,
I’m suprised you didn’t hear this in the bible,
I’m so tight I might go phsyco,
Christmas time so heres a recital"

Ja, även fast ni kanske inte tror det gillar Liam och Harry också Justin Bieber. Jag är det största fanet helt klart, men de nya låtarna är riktigt grymma!
*
"Tack alla! Vi älskar er!" med de orden avslutades signeringen. Tjejerna började gå. Både jag och Harry gick till baksidan. Harry tog upp en banan ur bakfickan och började äta.
"Harry! Kolla hit!" en papparatzzi kom ut från ingenstanns. Innombords suckade jag, utanpå klistrade jag på ett leénde.
Efter bara några minuter gick han igen. Harry suckade och kollade på mig.
"Det är värt det! Men ändå så sjukt störigt ibland!" sa han och slänge bananskalet. Jag nickade. Vi fortsatte att gå längst gatan. Liam, Zayn och Louis var och shoppade. Jag hade ingen lust att shoppa medans Harry ville följa med mig. Och jag säger ju inte nej till det!
"Så, hur går det nu med Valmira?" sa Harry efter ett tag av tystnad. Av att bara höra hennes namn fick jag fjärilar i magen.
"Jag gillar henne så sjukt mycket, så mycket så det gör ont..." sa jag tyst. Harry stannade och kramade om mig, en sådan kill kram nivet?
"Jag finns bro!" sa han och log  försiktigt mot mig. Jag log tacksammt mot han, "detsamma Harry!" sa jag.
*
Valmira, Valmira, Valmira.
Hon var det ända som cirkulerade omkring i mitt huvud. Jag måste sluta tänka på henne! Hon hade ju Johan... Jag suckade och kollade ut ur Taxin's fönster. Vi hade stannat för att Liam var 'så himmla kiss nödig' som Louis sa. Ett par gick förbi. Tjejen hade svart hår och blåa ögon. Hon var rätt söt, men inte sötare än Valmira. Killen såg, ja ut som en kille helt enkelt. De kollade så kärleksfullt på varandra.
Därefter gick allt som en storm. Jag hoppade ur bilen och drog fram mobilen. Klickade upp just det meddeladet som jag hade stirrat på sedan jag fått det. Jag hörde killarna ropa bakom mig. Med dem sket jag i. Jag fortsatte att springa tills jag kom fram till den adress jag sprungit till. Det var ett lägenhetshus. Jag kollade på meddelandet igen, våning 3 rum 375.


Hoppas ni gillar den första delen jag, gästbloggar'n, skrivit!
Kommentera gärna vad ni tyckte!
En del kommer förhoppningsivs imorgon! Vi får se hur långt det blir, det bestämmer ju ni och era kommentarer ;)

PUSS :*

Postat av: mimmi

mer! :D

2011-10-30 @ 19:07:09
Postat av: Anonym

mera!! :D

2011-10-30 @ 20:45:16
Postat av: emma

riktigt bra :)!

2011-10-31 @ 01:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0