The Only Girl In My Life ❤ Part 1

Filed under: The Only Girl In My Life ❤ (avslutad)
Girl I see it in your eyes you’re disappointed
Cause I’m the foolish one that you anointed with your heart
I tore it apart
And girl what a mess I made upon your innocence
And no woman in the world deserves this
But here I am asking you for one more chance

Can we fall, one more time?
Stop the tape and rewind
Oh and if you walk away I know I’ll fade
Cause there is nobody else

It’s gotta be you
Only you
It’s gotta be you
Only you

Now girl I hear it in your voice and how it trembles
When you speak to me I don’t resemble, who I was
You’ve almost had enough
And your actions speak louder than words
And you’re about to break from all you’ve heard
Don’t be scared, I ain’t going no where

I’ll be here, by your side

No more fears, no more crying
But if you walk away
I know I’ll fade
Cause there is nobody else

It’s gotta be you
Only you
It’s gotta be you
Only you

Oh girl, can we try one more, one more time?
One more, one more, can we try?
One more, one more time
I’ll make it better
One more, one more, can we try?
One more, one more,
Can we try one more time to make it all better?

Cos its gotta be you
Its gotta be you
Only you
Only you

It’s gotta be you
Only you
It’s gotta be you
Only you!

- Det var One Direction allihopa, ge dem en stor applåd.
Jag log. Det gjorde förresten de andra också. Vi hade precis framfört våran nya låt i radio.

Lite info om mig:
Heter Niall James Horan
Fyllde 17 år den 13 September
Kommer från Mullingar, Westmeath, Irland
Bor för tillfället i London
Vänsterhänt & vänsterfotad
Skostorlek 42
Spelar gitarr
Min favoritfärg är gul
Tillfälligt singel
Jag tror det var allt. 

Äntligen hade vi framfört våran låt! Vi är mycket stolta över den allihopa. Hoppas bara att våra underbara fans tycker om den! Efter vi har varit med i radion ska vi hem till Harrys farbrors stuga och fira. Ingen sprit förstås.. Måste ju vara 18, haha. Vi ska typ spela tv spel och sånt, precis det som vi brukar göra tillsammans när vi vill vara lite barnsliga. 
Imorgon blir det en "photoshoot" för Top Of Pops - tidningen. Att vara en känd artist eller bandmedlem är faktiskt bättre än vad jag trodde. När dem först sa att de tyckte att vi skulle bilda ett band, tänkte jag oh shit! Jag vet inget om att vara i ett band. Jag vägrar! Men just nu är jag mycket hellre i ett band än en soloartist. Livet är bara bäst just nu. 
Det enda som jag saknar, som säkert många andra killar där ute, är en tjej. Jag ångrar mig så mycket att jag gjorde slut med mitt ex. Jag gjorde ju det för att jag vill satsa på karriären, men nu när jag väl har en karriär, skulle det inte sitta fel med en tjej också. Jag bara väntar på den rätta.
När vi kom ut ur radiohuset, stod alla fansen där. Eller inte alla, men du vet vad jag menar.. 
Jag menar detta - dem är helt underbara! Världens bästa fans!
- Jag älskar dig Niall! 
Som vanligt började jag le när jag hör så mycket fans som skriker efter en. Ibland går jag fram till vissa och ger dem en kram och tar foto med dem. Jag kan ju självklart inte göra det med alla, även om jag verkligen skulle vilja. Jag stod i vänstra hörnet och Zayn stod bredvid mig. Bredvid Zayn stod Harry, bredvid Harry stod Louis och längst bort ifrån mig stod Liam. Alla höll på med några fans och gjorde roliga grimaser när dem skulle bli fotade. 
Vi lever verkligen livet. 

- Släpp förbi oss mesar!
Fram kommer tre killar med luva och hoppar över staketet och börjar anfalla Harry. 
- Spring grabbar!
Vi lyssnade på livvakten, men jag ville inte lämna Harry med den läskiga typen, så jag sprang fram till dem och knuffade bort skummisen och sen stack jag och Harry så fort vi kunde. När vi hade kommit en bit bort ifrån Radiohuset, stannade vi och kollade bak. 
De hade försvunnit. Jag andades tungt. Jag var verkligen inte van vid att springa, får fundera på att börja gymma kanske..
Min blick föll mot Harry som såg vettskrämd ut. Någon hade ju överfallit honom!
- Är du okej Harry?
- Ja. Tack så mycket.
Han gav mig en kram. Egentligen tyckte jag att det kändes bögigt, men jag brydde mig inte så mycket. 
Plötsligt hoppade det fram en gubbe med en kamera i handen.
- SMILE!
Vi var inte alls beredda på att han skulle fota. Jävla paparazzi! Vi vill ju inte se löjliga ut om den bilden nu kommer upp i tidningen..
Både jag och Harry började skratta. 
- Tänk vad mycket det kan hända på en dag Harry.
- Haha, ja! 
Vi skrattade en stund, sen stack vi vidare. Jag ringde Louis och de andra för att bestämma en plats att träffas på. Vi var nog tvugna att sticka till stugan innan något annat skulle hända. 


Vi mötte Zayn, Liam och Louis i parken som vi hade bestämt. De andra kommer fram till oss och vi ger varandra en stor kram.
- Gruppkram grabbar! 
Alla skrattade och vi kramades i knappt 5 sekunder, sen släppte vi varandra. 
Såklart var det Louis, som nu är äldst som fick ta intiativet och säga något.
- Ska vi sticka till stugan nu? Här ska det spelas!
Vi skrattade och nickade. 
Limosinen hade kört och ställt sig bredvid oss, så vi hoppade in där.
Påvägen till stugan somnade jag. Man blir riktigt trött efter en sånhär dag.

Första delen i "The Only Girl In My Life", hoppas att ni tycker om den! 
Kom gärna med tips om vad som ska hända, med mera. 
Och glöm inte att kommentera, tror ni att ni klarar 9? :D

Puss&Kram Julia!

Postat av: lollo

sjukt bra!

btw, sjukt glad att det blev Niall! :D <3

2011-10-20 @ 16:59:56
Postat av: Nelly

sjukt bra Julia!

blev också glad att det blev naill, han finns ju också (y' liksom de flesta har ju typ Harry Liam elle Zayn :) <3

2011-10-20 @ 17:11:22
Postat av: malin :)

riktigt bra julia!

kul att det blev niall (a' <3

2011-10-20 @ 17:24:30
Postat av: Carmen

Sjukt bra Julia! Hur kommer du på något så bra? Hoppas det kommer ett till snart! :) <3

2011-10-20 @ 17:53:31
URL: http://myfantasyworld.blogg.se/
Postat av: emma

riktigt bra ! :)

2011-10-20 @ 18:04:02
Postat av: julia

mega bra tjejen!! (Y)

2011-10-20 @ 18:14:13
Postat av: sophie

förlåt mitt språk, men riktigt jävla bra!<3

2011-10-20 @ 18:53:14
Postat av: Anonym

GRYMT!! MER :D

2011-10-20 @ 19:59:17
Postat av: rebecka

super bra!

mer mer mer :DDD

2011-10-20 @ 20:06:00
Postat av: valmira

du är grymt bra!

2011-10-20 @ 22:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0