The Only Girl In My Life ❤ Part 26

Filed under: The Only Girl In My Life ❤ (avslutad)
Detta har hänt:

När tårarna bara fortsatte att rinna, tog Niall sitt ena finger och torkade bort mina tårar och kramade sen mig så härligt och mjukt det bara kunde bli. När han släppte mig igen kollade jag ner på det hårde cementgolvet och fortsatte att hålla Nialls hand mjukt. Jag kände hur han kollade på mig med sina vänliga ögon och därför kollade jag upp på honom igen.
"Jag älskar dig," sa jag och log, samtidigt som en ny tår rann ner för min kind.
"Jag älskar dig också!" sa han och kysste mig passionerat.

Valmira älskade mig och jag älskade henne. Lyckan i mitt hjärta hade spridit sig runt i hela kroppen och det gick bara inte att frysa nu. Det är som i filmer. Man får sin prinsessa och då blir man lycklig i all evighet, där nästan ingen sen kunde förstöra det. Ja, jag älskar verkligen Valmira!
Hon hade nyss somnat och jag satt och lekte lite med hennes hår medans hon låg i mitt knä så mjukt. Det var fortfarande så lent och fint, även hon var fortfarande väldigt fin. Det gick inte att sluta kolla på henne. Ibland tänkte jag för mig själv att jag inte förtjänade en så underbar tjej, men jag skulle aldrig kunna lämna henne. Jag skulle kunna krama henne föralltid och det skulle ändå inte vara länge nog. Blicken föll på Valmiras läppar som var en blandning av lila, blå och röd i färgen. Hon var även lite blek i hyn. Hon såg verkligen ut till att frysa, även om hon kanske inte märkte det när hon sov. Jag tog sakta av mig min mössa som satt på huvudet och satte den tyst och försikigt på hennes huvud. Sen tog jag av mina vantar och satte dem på hennes händer också.
En stund senare började jag känna kylan igen, men Valmira behövde allting mer än jag. Jag log en stund för mig själv och sen kysste jag hennes panna lätt. Sen kollade jag bort mot de andra, där de fortfarande låg och sov i sina hörnor och fåtöljer. Harry kunde aldrig ligga/sitta stilla, så jag såg hur han vände sig om flera gånger i fåtöljen. Jag skrattade lite för mig själv och kramade sedan om Valmira lite där hon låg, för att värma mig lite och sedan somnade jag långsamt.
*
Harrys perspektiv
Jag rycktes till av en dörr flög upp och mina ögon öppnades snabbt. Då såg jag att gubben var här nere och då blundade jag snabbt igen. Mitt hjärta bultade fort. Jättefort. Nyfiken som jag var, öppnade jag sakta ena ögat för att se vad det var han skulle här nere. När jag hade kommit halvvägs med att öppna ögat, stod gubben nästan bara 5 centimeter framför mig och glor rakt in i mina ögon. Jag ryckte till och han såg nog att jag blev rädd. Sedan satte jag mig längre bak när jag kände hans äckliga vitlökslukt blandat med rök. Jag mådde illa av röken och tog handen för munnen.
"Jag såg nog att du var vaken," sa han och tog fram fingret och vickade lite på det. "Hur dum tror du att jag är?" Jag ryckte på axlarna osäkert och sen gick han - först då pustade jag ut. Nu hade jag i alla fall fått se honom hur han såg ut och det kunde vara till hjälp senare.
Jag rotade i mina fickor och hittade ett ihopviktpapper som var helt vitt, sen hittade jag även en penna. På pappret ritade jag sen ner hur gubben såg ut, noga och detaljerat för att inte glömma hur han såg ut till senare.
Mitt i alltihopa insåg jag att jag hade glömt hur kall jag egentligen var coh drog därför jackans blixtlås ända upp. Sedan skakade jag till i kroppen. Hur kunde jag sova i denna kylan, och hur kunde dem? Blicken föll mot de andra i källaren. Först Valmira och Niall som både sov och myste samtidigt och sedan de andra i gruppen. När jag hade kollat runt, föll blicken tillbaks på Valmira och Niall. Hur kunde de ha en sån tur?
Ibland blev jag riktigt deppig av att jag inte hade någon tjej att älska. Niall hade en sån tur med sin härliga "Irish Accent" som gjorde han väldigt charmig, men jag hade bara mitt krylliga hår - även om tjejer tyckte om det också. Jag skrattade lite för mig själv när jag kollade tillbaks på hur tjejer (fans) egentligen var mot oss. Helt galna! Vissa hade strippat för oss utanför ett fönster och vissa var bara helt galna för övrigt. Sen på en signering hade jag fått en sak av en tjej, där det stod "Call For Sex" eller något sånt. Nu asgarvade jag men slutade snabbt för att inte väcka de andra - vilket jag såklart gjorde..
"Tack för att du väcker mig Harry!" utbrast Louis med en inte så hög röst. Jag antog att det var kylan som gjorde att han inte kunna prata så högt, utan mer lågt och hest.
"Förlåt!" sa jag och tog händerna i mina fickor och kollade ner i marken. I just det ögonblicket spärrade jag upp ögonen när jag kände efter vad som fanns i min ficka.
"Vad är det?" sa Louis frågande och kollade på mig med en konstig min. "Vi har ju mobiler?" sa jag förvånande. "Varför har vi inte ringt efter hjälp än?" Nu spärrade Louis också upp ögonen och kände efter i sin ficka. Där tog han också upp sin mobil med ett leende. "Hur kan vi ha varit så dumma att vi inte har tänkt på det?" sa jag med ett leende på läpparna och skrattade lite kaxigt för mig själv.
"Ska du eller jag ringa?" sa Louis och kollade förväntat på mig. "Du kan ringa," sa jag.
*
Louis perspektiv
Ingen täckning. "Harry!" utbrast jag när han just hade somnat. Det var hans speciella talang - att somna fort som jag vet inte vad. Jag ryckte lite på honom och då vaknade han. "Vad är det?!" sa han argt och kollade med en ondskefull blick på mig. "Du väckte mig, alltså får jag väcka dig," skämtade jag och log. När han hade spärrat ögonen i mig ett tag till så tog jag det på allvar. "Nej, men det finns ingen täckning," sa jag besviket.
"Gå upp för trappan och kolla där," sa han och pekade mot trappan där Niall och Valmira satt och sov. Jag pustade ut och gick sedan dit. Trappsteg för trappsteg.
Mobilen pep till och jag hade täckning. Harry hörde det och rusade snabbt upp till mig för att höra på när jag ringde till polisen eller något.
Jag tryckte in 114 (polisen) och tog luren till örat. Mitt hjärta bultade. Snart skulle vi vara fria igen.
"Ni står - på plats 100" sa rösten i mobilen och jag satte mig ner och pustade ut.

Postat av: Anonym

meraaa! :D

2011-11-24 @ 13:17:12
Postat av: lollo

AmaZAYN! <3

2011-11-24 @ 13:40:20
Postat av: emma

jättebra :)

2011-11-24 @ 15:31:45
Postat av: Esmeralda

riktig riktigt bra julia! :D:D <3

2011-11-24 @ 19:04:45
URL: http://justinbieberbyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0