The Only Girl In My Life ❤ Part 19

Filed under: The Only Girl In My Life ❤ (avslutad)
Detta har hänt:

Jag gick in på en beställningssida och tryckte upp "Up All Night - signerat", sen kollade jag på skivan ett tag och tryckte sen på att beställa den. Nedanför läste jag sen att man kunde vinna en konsertbiljett till deras konsert i London om man beställde skivan. I just det ögonblicket bestämde jag mig för att jag skulle vinna!





"Ursäkta, kan jag sitta här?" sa en röst bredvid mig. Jag som var helt i somnstadiet ryckte till och såg att det var Frida som satt där. "Frida?" sa jag och log. Hon nickade ivrigt och log. "Vilket sammanträffande," fortsatte jag. "Ja, jag ska åka till pappa idag, han bor i London," sa hon och satte sig ner bredvid mig. "Asså förlåt om jag väckte dig?" Jag skakade på huvudet. "Det är lugnt, jag skulle ändå vakna nu - säger vi som," sa jag och skrattade.
Flyget började att röra på sig och jag tog snabbt fram en godisbit till mig och Frida så att vi inte skulle få lock för öronen. "Tack," sa hon och stoppade in godisen i munnen med ett leende. När plötsligt flyget lyfte tuggade vi jättemycket och jättefort. Båda skrattade samtidigt som vi tuggade och tuggade.
"Så.. Gjort något roligt under tiden ni var i Sverige?" sa Frida och kollade på mig med undrande ögon. Först funderade jag ett tag och undrade om jag verkligen skulle berätta om Valmira eller om jag skulle hålla det för mig själv. Jag bestämde mig för att inte berätta för någon, än. Jag visste ju faktiskt inte hur Frida egentligen var, hon kanske gick iväg till pressen med det, så jag ville inte riskera något än.
"Nja, typ. Vi shoppade lite, spelade lite laserdome och bara roade oss," sa jag och log brett medans jag tog en till godis ur min HEMMAKVÄLLS-påse. Hon kollade fundersamt på mig ett tag och jag blev rätt nervös, tänk om hon redan visste? Hon kanske hade sett oss någonstans.
"Så du träffade ingen tjej eller något?" sa hon fundersamt och kollade misstänksamt in i mina ögon. Jag vickade på huvudet. "Hurså?"
"Jo, för jag såg någon som liknade dig som typ kysste en tjej igårkväll?" sa hon och fortsatte att kolla misstänksamt på mig. Mitt hjärta började bulta. Om hon visste om det, hade säkert fler sett oss.
*
Valmiras perspektiv
"Jag går ut ett tag!" skrek jag mot mamma och pappa medans jag gick ut genom dörren. "Oh, oh! Valmira? Hur mår du?" sa någon som kom fram till mig med en sorts mikrofon som intervjuare har. "Öhm.. Bra?" sa jag och fortsatte att gå långsamt framåt. "Vart ska du någonstans?" sa en annan som också höll fram en mick mot mig. "Någonstans," svarade jag och lyfte på ögonbrynen. Inte skulle jag säga vart jag skulle inte. Och vad ville dem mig och vad visste dem var jag hette? "Hur känns det att dejta en kändis?" sa den tredje. "Va?" sa jag och stannade upp. "Vart har du hört talas om det?" sa jag och såg nog rätt chockad ut. "Så det är sant?!" sa den första. "Jag vet inte vad ni menar," sa jag nonchalant och lådsades som om att jag inte alls gjorde det, vilket förstås var en lögn. "Så du påstår att denna bilden inte föreställer dig och Niall Horan ifrån One Direction, där ni står tillsammans och håller om varandra?" sa den andra och höll fram ett foto som jag blev så chockad över.
"Jag måste gå!" sa jag och sprang där ifrån med pressen hack i häl på mig. Hur kunde dom ha hittat oss?
Jag behövde Niall just nu.
*
Nialls perspektiv
"Niall? Hur är det med tjejen?" sa en person med en kamera som kom fram till oss på flygplatsen. Jag antog att det var en paparazzi.
"Va? Vad menar du?" sa jag undrande. Jag visste nog väl vad dem menade, men försökte lådsas som tvärtom. "Kommer det att funka med ett distansförhållande?" sa han snabbt och filmade mig. Killarna kom bakom mig och knuffade bort honom, sen hoppade vi snabbt in i limon som just hade kommit.
"Hur visste han?" sa Louis och kollade chockande över mig. Jag ryckte på axlarna och tog snabbt upp mobilen. Jag tryckte in Valmiras nummer och hon svarade snabbt - "Hej!"
"Vi har ett problem - ett stort!"

Tycker ni om denna delen? Gillar när ni kommenterar och uttrycker vad ni tycker om mina noveller! ;)

JAG SKA BESTÄLLA UP ALL NIGHT IDAG - *happyface*.


Postat av: Malin

Sjukt bra Julia! <3

2011-11-15 @ 22:30:04
Postat av: esmeralda

Riktigt sjukt mega bra! :D

2011-11-15 @ 22:44:55
URL: http://justinbieberbyme.blogg.se/
Postat av: Johanna

Xkrjskeigof super bra!! :) :) <3 <3

2011-11-16 @ 08:14:27
URL: http://novellsofjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0